Sunday, October 19, 2008

welcome to my 'Wedding Inspiration'

Setelah membuat beberapa projek sejak 7 tahun yang lalu yang asalnya juga
bermula dengan majlis perkahwinan ku sendiri, aku rasa dah tiba masanya aku lebih seriusdalam menguruskan hal-hal berkaitan denganperkahwinan ini (wedding planning).
Semuanya bermula sebagai hobby sahaja, tetapi dengan idea dan minat yang ada,ramai jugayang telah menggunakan khidmat aku dalammembuat barang2 hantaran. Alhamdulilah,aku senangdengan apa yang aku hasilkan dan dapat memuaskan hati customer.Sebelum ini semuacustomer adalah dikalangan sanak saudara sahaja.Dan, dah tiba masanya untuk aku kembangkan lagi.Diharap kepada sesiapa yang berminat boleh melayariblog ini dan tempahanadalah di ALU-ALU kan.Diharap juga kepada sesiapa yang boleh memberi komen dan idea yang lebih cantik dan menarik.

No comments: